معرفی بازی | جست‌وجو در جزیره اسرار‌آمیز «Beasts of Maravilla Island»
  • کد مطالب: ۱۳۴۶۷۹
  • /
  • ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۰

معرفی بازی | جست‌وجو در جزیره اسرار‌آمیز «Beasts of Maravilla Island»

این بار می‌خواهیم به جزیره‌ای عجیب و رنگارنگ برویم و با موجودات خاصی که در این مکان رؤیایی زندگی می‌کنند آشنا شویم.

علیرضا وفایی نیا - این بار می‌خواهیم به جزیره‌ای عجیب و رنگارنگ برویم و با موجودات خاصی که در این مکان رؤیایی زندگی می‌کنند آشنا شویم.

در بازی رایانه‌ای Beasts of Maravilla Island نقش دختری را دارید که به توصیه پدربزرگش تصمیم می‌گیرد وارد جزیره‌ای اسرارآمیز شود. حیوانات و گیاهانی که در این جزیره وجود دارند با همه موجودات دیگری که دیده‌ایم متفاوت‌اند.

شما در این جزیره تنها هستید و تنها ابزاری که همراه دارید یک دوربین عکاسی و یک مجله است. در مجله‌تان فهرستی طولانی از حیوانات و گیاهان مختلف وجود دارد که باید پیدایشان کنید.

پس از پیدا کردن آن‌ها کافی است دوربین را به سمتشان بگیرید و تصویر آن‌ها را ثبت کنید. عکسی که از این موجودات می‌گیرید مستقیم به مجله شما اضافه می‌شود. سپس می‌توانید توضیحات پدربزرگتان را درباره هریک مطالعه کنید.

پیدا کردن همه موجودات این جزیره کار چندان راحتی نیست. بعضی از آن‌ها خجالتی‌تر از بقیه هستند. باید حسابی حواستان را جمع کنید و به همه گوشه و کنارهای جزیره سرک بکشید.

البته محیط‌های مختلف این سرزمین به اندازه‌ای زیبا و خوش‌رنگ‌ولعاب‌اند که از گشت‌وگذار در آن خسته نمی‌شوید. هم‌چنین اگر جایی به مشکل بربخورید یا ندانید باید چه کاری انجام دهید، بازی به‌سرعت به کمک شما می‌آید. در نتیجه، لازم نیست نگران گم شدن در این جزیره بزرگ باشید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.